Връщането на стока закупена онлайн от kilimi.kamko.bg е много лесно. Ваше законно ПРАВО е да се откажете от направената онлайн покупка в рамките на 14 дни.
В случай, че не разполагате с хартиен формуляр, можете да го изтеглите от тук.
Ние от kilimi.kamko.bg, искаме да сте сигурни във Вашата покупка и Ви уведомяваме за този срок. Продукти отговарящи на условията за връщане и закупени онлайн от kamko.bg, могат да бъдат върнати към нас до 14 дни. Ако имате намерение да върнете продукт, разполагате с 14 дни да го направите, без да дължите обяснение за причината за връщане. Моля, прочетете информацията по-долу за да сте сигурни, че сте спазили всички условия за връщане, попълнете заявлението за връщане и изпратете продукта към нас. Важи за територията на България, както за физически, така и за юридически лица.
- Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба и с всички фабрични етикети, които продукта е имал при получаването му.
- Опаковайте продукта здраво, така, че да не се изцапа по време на транспортирането обратно към нас.
- Транспортните разходи за връщането на продукта се поемат от клиента. В случай, че първоначалната доставка към клиента е била за сметка на търговеца, стойността й се приспада от сумата и се възстановява разликата. Връщането може да бъде извършено с избран от клиента куриер.
- При приемане на върната стока от Потребителя, си запазваме правото да проверим продуктите за щети и въздействия причинени от евентуално необичайно ползване от Ваша страна. При наличие и установяване на такива щети, kilimi.kamko.bg ще направи прихващане от сумата за възстановяване, съобразно оценката на констатираната щета и съгласно чл. 55 ал.4 от ЗЗП. Примери:
- Петна, скъсан кант или друга повреда в следствие на липсваща или скъсана опаковка.
- Щети, причинени по време на транспортирането.
- Специални артикули по спецификация на клиента - поръчка за стока, която не е налична в склада на Kamko.bg и ще бъде поръчана специално за Вас.;
- Всички подови настилки, които се кроят по размери, зададени от клиента (раздел "Мокети", "Пътеки", "Балатуми", "Изтривалки на руло", "Изкуствена трева";
- Заплатени суми за услуги, които вече са консумирани - ремонт, монтаж на продукти и други подобни.
- Транспортни разходи, такси при плащане и наложен платеж (при връщане на стока не се възстановяват разходите за транспорт, такси при плащане или наложен платеж, заплатени от Вас по време на покупката);
- Стока с лош вид и видими следи от употреба - зацапвания, разкъсвания и други подобни, както и стока, която е ползвана или съхранявана неправилно, недобросъвестно или не по предназначение.
НА КОЙ АДРЕС ДА ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА?
ТЪРГОВСКИ ЦЕНТЪР КАМКО
бул. Сливница 160
гр. Варна, 9009
0885607604
- След като получим върнатия продукт, съдържанието на пратката ще бъде прегледано и обработено от нашия екип;
- За да се избегнат случаи на злоупотреба при връщане на продукти ще извършим преглед и тест на върнатата стока.
- Ако не са установени щети, стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни по сметката, която сте посочили в заявлението за връщане;
- Паричната стойност на върнатия продукт, може да се използва за закупуване на други продукти или сумата да бъде върната до 14 дни от датата на връщане на стоката.
- Връщането на сумата става по начина, по който е извършено плащането. При плащане с карта, сумата се връща по картата. При плащане по банка, сумата се връща по банковата сметка. При плащане при доставка (ППП) и на каса в EasyPay, сумата се връща по IBAN на клиента, описан във формуляра за връщане.
- При замяна за друг артикул, моля попълнете кода на продукта, с който желаете да замените. След като получим и проверим върнатия артикул, ще изпратим новия избран, като доставката е за сметка на клиента.
За да върнете закупената стока, моля попълнете следния формуляр и го изпратете заедно с продукта (можете да го изтеглите и принтирате от тук):