Избор на категория
Вашата количка

Връщане и замяна

Връщането на стока закупена онлайн от kilimi.kamko.bg е много лесно. Ваше законно ПРАВО е да се откажете от направената онлайн покупка в рамките на 14 дни.

В случай, че не разполагате с хартиен формуляр, можете да го изтеглите от тук.

Ние от kilimi.kamko.bg, искаме да сте сигурни във Вашата покупка и Ви уведомяваме за този срок. Продукти отговарящи на условията за връщане и закупени онлайн от kamko.bg, могат да бъдат върнати към нас до 14 дни. Ако имате намерение да върнете продукт, разполагате с 14 дни да го направите, без да дължите обяснение за причината за връщане. Моля, прочетете информацията по-долу за да сте сигурни, че сте спазили всички условия за връщане, попълнете заявлението за връщане и изпратете продукта към нас. Важи за територията на България, както за физически, така и за юридически лица.

ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ НАШИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:
  • Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба и с всички фабрични етикети, които продукта е имал при получаването му.
  • Опаковайте продукта здраво, така, че да не се изцапа по време на транспортирането обратно към нас. 
  • Транспортните разходи за връщането на продукта се поемат от клиента. В случай, че първоначалната доставка към клиента е била за сметка на търговеца, стойността й се приспада от сумата и се възстановява разликата. Връщането може да бъде извършено с избран от клиента куриер.
  • При приемане на върната стока от Потребителя, си запазваме правото да проверим продуктите за щети и въздействия причинени от евентуално необичайно ползване от Ваша страна. При наличие и установяване на такива щети, kilimi.kamko.bg ще направи прихващане от сумата за възстановяване, съобразно оценката на констатираната щета и съгласно чл. 55 ал.4 от ЗЗП. Примери:

            - Петна, скъсан кант или друга повреда в следствие на липсваща или скъсана опаковка.

            - Щети, причинени по време на транспортирането.

ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ КОИ ПРОДУКТИ НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ:
  • Специални артикули по спецификация на клиента - поръчка за стока, която не е налична в склада на Kamko.bg и ще бъде поръчана специално за Вас.;
  • Всички подови настилки, които се кроят по размери, зададени от клиента (раздел "Мокети", "Пътеки", "Балатуми", "Изтривалки на руло", "Изкуствена трева";
  • Заплатени суми за услуги, които вече са консумирани - ремонт, монтаж на продукти и други подобни.
  • Транспортни разходи, такси при плащане и наложен платеж (при връщане на стока не се възстановяват разходите за транспорт, такси при плащане или наложен платеж, заплатени от Вас по време на покупката);
  • Стока с лош вид и видими следи от употреба -  зацапвания, разкъсвания и други подобни, както и стока, която е ползвана или съхранявана неправилно, недобросъвестно или не по предназначение.

НА КОЙ АДРЕС ДА ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА?

ТЪРГОВСКИ ЦЕНТЪР КАМКО
бул. Сливница 160
гр. Варна, 9009
0885607604

КАКВО ДА ОЧАКВАТЕ, СЛЕД КАТО ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА?
  • След като получим върнатия продукт, съдържанието на пратката ще бъде прегледано и обработено от нашия екип;
  • За да се избегнат случаи на злоупотреба при връщане на продукти ще извършим преглед и тест на върнатата стока.
  • Ако не са установени щети, стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни по сметката, която сте посочили в заявлението за връщане;
ЗАМЯНА НА СТОКА И ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ
  • Паричната стойност на върнатия продукт, може да се използва за закупуване на други продукти или сумата да бъде върната до 14 дни от датата на връщане на стоката.
  • Връщането на сумата става по начина, по който е извършено плащането. При плащане с карта, сумата се връща по картата. При плащане по банка, сумата се връща по банковата сметка. При плащане при доставка (ППП) и на каса в EasyPay, сумата се връща по IBAN на клиента, описан във формуляра за връщане.
  • При замяна за друг артикул, моля попълнете кода на продукта, с който желаете да замените. След като получим и проверим върнатия артикул, ще изпратим новия избран, като доставката е за сметка на клиента.

За да върнете закупената стока, моля попълнете следния формуляр и го изпратете заедно с продукта (можете да го изтеглите и принтирате от тук):

Защита от СПАМ